Garantie, ruilen en retourneren

Garantie en defecten
De van toepassing zijnde garantieperiode op producten van NurseOClock BE, staat vermeld bij de betreffende producten. Mocht uw product in de garantieperiode defect raken, dan zal het product worden gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is, worden vervangen door een nieuw soortgelijk exemplaar. Indien een identiek exemplaar niet meer leverbaar is, wordt het defecte product vervangen door een nieuw product met dezelfde waarde.

Extra garantiebepalingen voor de horloges. Buiten de garantie valt:
- de batterij
- het glas
- het bandje/siliconen hoesje
- schade veroorzaakt door: water/vocht, nalatigheid en onjuist gebruik
- normale slijtage

Indien u gebruik wilt maken van de garantie, verzoeken we u om eerst een via onderstaand RMA-procedure een RMA (Return Material Authorization) nummer aan te vragen. Vaak kunnen wij een probleem op afstand oplossen voor u.
Indien we het probleem niet op afstand kunnen herstellen, kunt u het product naar ons retour sturen:
Eventuele kosten voor het opsturen zijn voor rekening van de klant.

 

Ruilen en retourneren
In het geval u niet tevreden bent met het product en u het product terug wilt sturen, dan is dat vanzelfsprekend mogelijk mits:
-het betreffende product binnen 30 dagen terug wordt gestuurd
-het betreffende product nieuw, onbeschadigd en ongebruikt is
-het betreffende product in de originele verpakking zit.

Indien u een product retour wilt sturen, verzoeken we u om eerst een via onderstaand RMA-procedure een RMA (Return Material Authorization) nummer aan te vragen.

Na het retour sturen kunt u de keuze maken om te ruilen voor een ander product of het terugstorten van het aankoopbedrag.
Eventuele kosten voor het opsturen zijn voor rekening van de klant. Verznedkosten die u bij de bestelling heeft betaald, krijgt u teruggestort.

 

RMA-aanvraag
Alle garantie en retouren vereisen een RMA (Return Material Authorization) nummer.
U moet dit nummer aanvragen voordat u een product terugstuurt. Retouren zonder RMA kunnen wij niet verwerken en worden teruggestuurd op kosten van de afzender.

> Indien u een klanten account heeft bij NurseOClock BE, dan kunt u inloggen in uw eigen account en direct vanuit uw account een RMA aanvragen.

> Als u het product als gast (zonder account) hebt gekocht, dan kunt u een RMA aanvragen door op onderstaande link te klikken:

Retour Aanvraag Gast