NurseOClock FAQ

Hieronder vind je een overzicht van veel voorkomende vragen (faq).
Als je geen antwoord op je vraag kunt vinden, neem dan contact met ons op. De medewerkers van NurseOClock kunnen je altijd verder helpen!

Veel antwoorden op vragen kun je wellicht vinden op de volgende pagina's: 

Info over hoe te bestellen:  Bestelprocedure 
Info over hoe te betalen: Betaalmethoden
Info over levertijd en verzending: Levertijd en verzendmethoden
Info over speciale bestellingen en B2B:      
Speciale bestellingen / B2B
Info over cadeabonnen: Cadeaubon
Info over onze voorwaarden: Algemene Voorwaarden
   

Veel voorkomende vragen (f.a.q.): 

  1. Waarom maken jullie tijd voor verpleegkundigen?
  2. Kan ik een product vooraf bekijken en/of afhalen?
  3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis heb?
  4. Hoe zit het met de garantie en/of retour sturen?
  5. Ik wil graag bestellen maar het lukt niet. Wat moet ik doen?
  6. Als ik bij de kassa mijn bestelling wil bevestigen dan krijg ik een melding dat mijn e-mailadres al bestaat.
  7. Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging ontvangen
  8. Hebben jullie een inpak-service?
  9. Ik heb een kortingsbon / actiecode / cadeaubon. Hoe werkt dat?
10. Moet ik een verpleegstershorloge dragen op mijn werk?
11. Waarom is een verpleegstershorloge anders dan een normaal horloge?
12. Oh oh... Ik ben geen verpleegkundige. Kan ik wel gewoon bij jullie winkelen?
13. Zijn verpleegstershorloges alleen maar geschikt voor de medische wereld?
14. Ik wil graag met mijn collega's samen producten bestellen. Ehh..kan ik korting krijgen?
15. Is het makkelijk om het siliconen hoesje om te wisselen?
16. Hoe werkt de hartslagmeter op de wijzerplaat?
17. Welke maat schoenen / klompen kan ik het beste bestellen?
18. Mijn inloggegevens zijn niet bekend
 


1. Waarom maken jullie tijd voor verpleegkundigen?

NurseOClock is opgezet door een verpleegster. Daarom weten wij dus dat verpleegkundigen wel wat extra aandacht verdienen. We willen jullie dat geven door middel van een aantrekkelijke prijs voor onze producten. Met de producten uit onze webshop kan een verpleegkundige zich onderscheiden en met een horloge van NurseOClock blijf je meer dan alleen bij de tijd! ;-)

2. Kan ik een product vooraf bekijken en/of afhalen?

Wil je graag het artikel vooraf komen bekijken of je wensen bespreken in een persoonlijk contact? Geen probleem. Bij NurseOClock staat de koffie of thee voor je klaar! Wij stellen het wel op prijs als je van tevoren een afspraak maakt zodat we alle tijd en aandacht voor je hebben. De route naar NurseOClock vind je hier. Je kunt een afspraak maken door contact met ons op te nemen via onze contactpagina.

3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuis heb?

Bestellingen die gemaakt zijn voor 17.00u en die betaald zijn met iDEAL, credit card of MisterCash worden dezelfde dag nog verwerkt. Zodra de betaling ontvangen is wordt de bestelling klaar gemaakt en verstuurd.
Als je kiest voor de DPD verzendoptie dan wordt de bestelling de volgende werkdag bezorgd.
Indien er gekozen is voor de gratis verzendoptie PostNL dan versturen wij het pakje met PostNL Basic service. De bestelling wordt dan binnen 4-5 werrkdagen gratis bij je thuis bezorgd.

Lees ook de informatie over de levertijd en verzending.

4. Hoe zit het met de garantie en/of retour sturen? 
Garantie

Op alle producten geven wij minstens 12 maanden NurseOClock garantie. Dit houdt in dat een product wat onder de garantie valt gratis zal worden gerepareerd of vervangen wordt voor een nieuw exemplaar. Sommige producten kennen een langere garantieperiode. Dit staat dan vermeld bij de productomschrijving. In de Algemene Voorwaarden vind je meer informatie omtrent onze garantie regeling.
Retour sturen
In het geval je niet tevreden bent met het product vinden we dat heel vervelend! Vanzelfsprekend kun je het product terugsturen.
Klik hier voor meer informatie of het retour sturen van je product.

5. Ik wil graag bestellen maar het lukt niet. Wat moet ik doen?

Er zijn verschillende redenen waarom het soms niet lukt om een bestelling te plaatsen. Het beste werkt onze webshop met de laatste versie van: Google Chrome, Internet Explorer of FireFox. Lees ook de informatie bij de bestelprocedure. Mocht het niet lukken om een bestelling te plaatsen, neem dan contact met ons op. Een medewerker van NurseOClock kan je altijd verder helpen.

6. Als ik bij de kassa mijn bestelling wil bevestigen dan krijg ik een melding dat mijn e-mailadres al bestaat.

Het kan dat je e-mailadres al bekend is in ons systeem door een eerdere bestelling. Indien je deze melding krijgt, log dan in op je klantenaccount met je e-mailadres en bevestig daarna je bestelling. Indien je je wachtwoord niet meer weet of kwijt bent, dan kun je direct een nieuw wachtwoord aanvragen.

7. Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging ontvangen

Als je een bestelling plaatst bij NurseOClock ontvang je bij verschillende fasen van je bestelling een bevestiging per e-mail:

Bestelling: je ontvangt een bevestiging van de bestelling. Als je gekozen hebt voor betaling per bank staan hier ook de betaalgegevens vermeld.

Betaling: zodra je betaling is ontvangen bij ons, ontvang je betalingsbevestiging inclusief factuur (PDF).

Verzending: zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je een verzendbevestiging.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen, dan heb je misschien een verkeerd e-mailadres ingevuld of wordt de bevestigingsmail geblokkeerd door een spamfilter. Controleer daarom ook je SPAM/ongewenste mail postvak.

8. Hebben jullie een inpak-service?

Als je een product als kadootje wil laten bezorgen, stuur dan even een berichtje met de bestelling mee.
We pakken het dan gratis in! ;-)

9. Ik heb een kortingsbon / actiecode / cadeaubon. Hoe werkt dat?

De kortingsbon / actiecode / cadeaubon kun je invullen bij de winkelwagen of tijdens het afrekenen. De korting wordt verwerkt in de eindafrekening zodra je een geldige code hebt ingevoerd. Er kan één code per bestelling worden gebruikt.

10. Moet ik een verpleegstershorloge dragen op mijn werk?

Uit hygiënisch oogpunt raden wij aan om een verpleegstershorloge te dragen in plaats van een polshorloge. Door goede handhygiëne kunnen ziekenhuisinfecties worden voorkomen. Lees hier meer.

11. Waarom is een verpleegstershorloge anders dan een normaal horloge?

Een verpleegstershorloge wordt niet om de pols gedragen. Het verpleegstershorloge kan door middel van een broche of klip aan de kleding worden bevestigd. Omdat het uurwerk op z'n kop zit kan de tijd makkelijk worden afgelezen.

12. Oh oh... Ik ben geen verpleegkundige. Kan ik wel gewoon bij jullie winkelen?

Natuurlijk kan je bij ons winkelen. Misschien vind je de horloges gewoon leuk of zoek je een origineel kado voor een verpleegkundige. Iedereen is bij ons welkom!

13. Zijn verpleegstershorloges alleen maar geschikt voor de medische wereld?

Het verpleegstershorloge is ooit uitgevonden voor verpleegkundigen. NurseOClock verkoopt echter ook verpleegstershorloges aan mensen uit andere beroepsgroepen die niet een horloge mogen/kunnen dragen. Denk aan productiemedewerkers in fabrieken, restaurant medewerkers en professionele schoonmakers.

14. Ik wil graag met mijn collega's samen producten bestellen. Ehh..kan ik korting krijgen?

Hartstikke leuk om samen met collega's te bestellen. En ja, vanaf 10 stuks bieden wij korting.
Neem contact met ons op voor meer informatie over onze aantrekkelijke groepskortingen.

15. Is het makkelijk om het siliconen hoesje om te wisselen?

Het is erg makkelijk om het hoesje van je siliconen horloge te wisselen. Binnen 30 seconden kan je de kleur van je horloge veranderen.
Klik hier voor een uitvoerige uitleg over hoe je het hoesje om je uurwerk kunt wisselen.

16. Hoe werkt de hartslagmeter op de wijzerplaat?

Zodra de secondewijzer bij de 6 of 12 staat, tel 15 hartslagen bij de patiënt. Lees af op de hartslagmeter bij welke getal de secondewijzer staat na 15 hartslagen. Dit is de hartslag.
Klik hier voor een uitvoerige uitleg van de hartslagmeter.

17. Welke maat schoenen / klompen kan ik het beste bestellen?

Het bepalen van de juiste schoen- of klompmaat blijft moeilijk. De juiste maat heeft namelijk ook met andere factoren te maken zoals de hoogte van je wreef en de breedte van je voet.

Daarnaast zijn er ook persoonlijke voorkeuren.....misschien vindt jij het juist prettig om een iets meer ruimte te hebben. Kijk bij de betreffende producten naar de maattabel. De maattabel is een richtlijn en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Neem contact op met onze klantenservice bij twijfel. Tip: Als er geruild wordt, dan wordt er meestal geruild voor een maat groter ;-)

18. Mijn inloggegevens zijn niet bekend

Als je niet kunt inloggen met je inloggegevens kan het zijn dat je niet in de NurseOClock shop bent van het land waar je eerder een bestelling hebt gedaan (als je bijvoorbeeld besteld hebt in de shop van NurseOClock.nl dan kun je niet met deze inloggegevens inloggen in de shop van NurseOClock.be). Elke NurseOClock shop in een betreffend land heeft haar eigen inloggegevens. De producten zijn in elke shop nagenoeg gelijk. Log daarom in in de shop van het land waar je woont of maak in de andere shop een nieuw account aan.