Klantenservice en veelgstelde vragen (f.a.q.) | Garantie, ruilen en retourneren
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen (f.a.q.) over de algemene informatie betreffende: |
Hoe kan ik een product retourneren? Indien het product niet voldoet aan uw verwachtingen of u een product wilt ruilen voor een andere uitvoering (maat, kleurr, etc.) is dat vanzelfsprekend mogelijk. Op de garantie, ruilen en retourneren pagina kunt u nalezen hoe u een product kunt retourneren. Neem bij vragen altijd contact met ons op. Voor ons geldt 100% klanttevredenheid! |
Hoe krijg ik mijn geld terug bij retourneren? Indien u, na een RMA aanvraag, retour heeft gestuurd, ontvangt u het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen retour op de door u aangegeven bankrekening. |
Betaal je kosten voor retour sturen van producten? De kosten voor het terugsturen van een product naar NurseOClock BE zijn voor rekening van de klant. |
Wat zijn de retourvoorwaarden? De retourvoorwaarden kunt u nalezen op de garantie, ruilen en retourneren pagina. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op! |