Klantenservice en veelgstelde vragen (f.a.q.) | Garantie, ruilen en retourneren

  Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen (f.a.q.) over de algemene informatie betreffende:

 

Hoe kan ik een product retourneren?

Indien het product niet voldoet aan uw verwachtingen of u een product wilt ruilen voor een andere uitvoering (maat, kleurr, etc.) is dat vanzelfsprekend mogelijk. Op de garantie, ruilen en retourneren pagina kunt u nalezen hoe u een product kunt retourneren. Neem bij vragen altijd contact met ons op. Voor ons geldt 100% klanttevredenheid!

 

Hoe krijg ik mijn geld terug bij retourneren?

Indien u, na een RMA aanvraag, retour heeft gestuurd, ontvangt u het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen retour op de door u aangegeven bankrekening.

 

Betaal je kosten voor retour sturen van producten?

De kosten voor het terugsturen van een product naar NurseOClock BE zijn voor rekening van de klant.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

De retourvoorwaarden kunt u nalezen op de garantie, ruilen en retourneren pagina. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op!