Veelgstelde vragen (f.a.q.) - Klantenaccount
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen (f.a.q.) over bestellen en orderstatus bij NurseOClock BE betreffende: |
Mijn klant-account Indien u beschikt over een klant-account bij NurseOClock BE zijn al uw gegevens direct weer bekend bij een volgende bestelling. Ook kunt u zelf uw bestellingen volgen, oude bestellingen inzien, persoonlijke gegevens wijzigen, etc.
|
Wijzig klantgegevens Als u beschikt over een klant-account en u met uw inlognaam en wachtwoord ingelogd bent in de webshop van NurseOClock BE, dan kunt u heel eenvoudig uw persoonlijke gegevens wijzigen.
|
Status bestelling Als u beschikt over een klant-account en u met uw inlognaam en wachtwoord ingelogd bent in de webshop van NurseOClock BE, dan kunt u heel eenvoudig de status van uw bestelling volgen: Meer informatie over de diverse statussen van uw order kunt u nalezen op de bestellen en orderstatus pagina. |
Product retour sturen aanvragen (RMA)
Meer informatie over garantie, ruilen en retourneren de diverse statussen van uw order kunt u nalezen op de garantie, ruilen en retourneren orderstatus pagina. |
Saldo cadeaubonnentegoed Als u beschikt over een klant-account en u met uw inlognaam en wachtwoord ingelogd bent in de webshop van NurseOClock BE, dan kunt u heel eenvoudig het saldo van uw cadeaubon, indien u daarover beschikt, controleren:
|
Factuur uitprinten Als u beschikt over een klant-account en u met uw inlognaam en wachtwoord ingelogd bent in de webshop van NurseOClock BE, dan kunt u heel eenvoudig de factuur van uw bestelling downloaden:
De factuur wordt ook bij het plaatsen van de bestelling per e-mail naar u verstuurd. |
Aanmelden nieuwsbrief Als u beschikt over een klant-account en u met uw inlognaam en wachtwoord ingelogd bent in de webshop van NurseOClock BE, dan kunt u zich heel eenvoudig aan- of afmelden voor onze nieuwsbrief. Zie hiervoor : wijzig klantgegevens. |