Klantenservice | betalen en betaalmogelijkheden
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen (f.a.q.) over de algemene informatie betreffende: |
Is online betalen veilig? Ja! Online betalen bij NurseOClock BE is veilig. Alle betalingen vinden plaats via beveiligde verbinden met online payment provider MultisafePay (Ideal, GiroPay, Sofort) en Paypal (Paypal, VISA, MEASTRO). Deze payment providers voldoen aan de strengste PCI DSS richtlijnen betreffende online betalingen. |
Welke betaalmethoden zijn er? NurseOClock BE biedt verschillende betaalmethoden aan. De beschikbare betaalmethoden vindt u op de betalen en betaalmogelijkheden pagina. |
Kan ik op rekening kopen? NurseOClock BE levert op rekening aan bedrijven, praktijken, ziekenhuizen en andere zorginstellingen. |
Is de betaling van mijn bestelling gelukt? U kunt op meerdere manieren controleren of de betaling van uw bestelling is gelukt: - afschrijiving bij uw eigen (online) bankrekening: indien het bedrag van uw bestelling is afgeschreven van uw (online) bankrekening is de betaling aan NurseOClock BE gelukt. - indien de betaling van uw bestelling gelukt is, ontvangt u altijd (binnen 20 minuten) een betaalbevestiging per e-mail. Controleer ook altijd uw SPAM-inbox. - indien u beschikt over een klant-account bij NurseOClock BE, dan kunt u in uw klant-account heel eenvoudig de status van uw bestelling controleren. |
Hoe werkt een voucher / kortingscode? Uw voucher- of kortingscode kunt u bij het afrekenen invoeren. De van toepassing zijnde korting wordt dan automatisch verwerkt. |